Media społecznościowe stały się kluczowym elementem naszego codziennego życia. To także jedno z najpotężniejszych narzędzi reklamowych i marketingowych niezależnie od wielkości firm. Jeśli chcesz uaktualnić i rozwinąć lokalną firmę lub chcesz założyć sklep z handlem elektronicznym (e-Commerce), korzystanie z mediów społecznościowych pomoże Ci odnieść sukces jako przedsiębiorca. Oto kilka wskazówek, jak to osiągnąć.

 

Przyciski

Przyciski są najpopularniejszym sposobem na zwiększenie ruchu na witrynie poprzez integrację z mediami społecznościowymi.

Przyciski służące do obserwowania ("Follow") znajdują się zwykle w statycznych sekcjach stron mediów społecznościowych, takich jak menu, nagłówki i stopki. Będziesz mógł komunikować się bezpośrednio z osobami, które śledzą Twoją witrynę na Facebooku, Twitterze, Instagramie lub innych portalach społecznościowych. Jest to bardzo ważne, zwłaszcza jeśli nie masz listy e-mail lub bloga. Obserwujący otrzymują informacje o aktualizacjach witryny, nowościach, rabatach i ofertach. 

Przyciski służące do udostępniania ("Share") to najczęstszy sposób na zwiększenie zasięgu witryny. Uwzględnij je na jakiejkolwiek stronie, którą chcesz udostępnić widzom lub która zapewni Ci lepszą widoczność w sieci. Przyciski udostępniania umożliwiają dostęp do większej liczby widzów i powodują zwiększenie liczby odbiorców.

 

Kanały

Inną opcją jest umieszczenie kanałów społecznościowych na swojej stronie. Możesz wyświetlać swoje najnowsze tweety lub posty na Facebooku na pasku bocznym. Jeśli Twoja firma odniosłaby korzyść z bardziej wizualnej interakcji z klientami, możesz rozważyć umieszczanie witryn takich jak Pinterest i Instagram, aby zwiększyć widoczność i ekspozycję.

 

Logowanie do kont mediów społecznościowych

Jeśli Twoja witryna wymaga od klientów rejestracji poprzez utworzenie konta, powinieneś rozważyć możliwość logowania za pomocą serwisów społecznościowych. Pozwala to użytkownikom na bezproblemowe logowanie się do istniejących kont na innych platformach. Badania pokazują, że 3 z 4 użytkowników woli korzystać z istniejącego konta mediów społecznościowych, aby się zalogować, więc korzyści są gwarantowane.

 

Więc na co czekasz? Skorzystaj z funkcji i możliwości mediów społecznościowych. Korzyści są nieograniczone!